Ftmaskr merhaba ben de fsm de ahmet yılmaz hocaya yaptırdım daha dün. İki hafta önce gittiğimizde uzun bi süre inceledi ama içine sinmedi 2 hafta sonraya alalım sizin için de uygunsa dedi bebek zor göründüğü için. Dün gerçekten büyük bir özveri ile tamamladı ayrıntılı ultrasonu ,hayran kaldı kendisine. 3 yıl önce de oglumda yaptırmıştık başka bi kurumda ama o gerçekten ayrıntılı ultrason değilmiş dedik. Yaklaşımı tecrübesi sakinliği gerçekten harika. 1500 lira yeni ücreti de