benim ileri düzeyde basurum var, her tuvalet sonrası en az 3,4 saat ağrım ve büyükçe şişliğim olur. Oturup dinlenmezsem yatmazsam da geçmez . Şimdi 27 haftalık olduk. Korkular heyecanlar başladı 🥲 Basuru olupta normal doğuran var mı ? Nasıl bir süreç ? Ben tuvalette azcık ıkınsam bile pert oluyorum çünkü 😤🥶 doğum da nasıl olur acaba