NisaSevgili İdrar yolu enfeksiyonunuzu nasıl geçirdiniz hanımlar? Şiddetli atlatıyorum tuvaletten çıkamıyorum..
Dilaraanl NisaSevgili bana antibiyotik verdi yemi bitti sayılr bi de cok su ictim 3 litreyi geçiyordu cok gecmis olsun 🥲
gudmorningbeya NisaSevgili acilde çıktı benimde dün üromisin diye bir ilaç verdi gece yatmadan önce içicem ben diğer gebeliğimde de 3-4 ay çekmiştim elma sirkesini bir maşrapa ılık suyun içine birkaç damla damlatıp o şekilde taharet alıyordum iyi gelmişti
Oznur-96 NisaSevgili canım bana ilaç vermedi bol su iç dedi bende öyle yaptım bide yabanmersini suyu sabah akşam içtim sık iç çamaşır değiştirdim ütüledim şükür kalmadı
NisaSevgili gudmorningbeya Dilaraanl Şuan sağlık ocağı da açık değil üromisin kullandım o da fayda etmedi ne yapıcam bilmiyorum. Çok sıkıntı içerisindeyim
Dilaraanl NisaSevgili gercekten sirkeye cok iyi diyorlar bende sormuştum burda sirkeyi suyla açıp taharet almak temizlemek iyi geliyor demislerdi canım bilgin olsn
Dilaraanl lilamor_ kaşıntı vardı demin yaptım valla sinir oldum artık. Azcık sirkeyi suyla seyrekleştirdim taharetlenir gibi yaptım . Siz yine de doktorunuza danısın isterseniz ama sirke yani temizler
Betulkpln Doktorum bana da sirkeyi önerdi antibiyotik de kullanıyorum su içmeye çalışıyorum çokça, bir de dut hoşafı iyi geliyormuş galiba ben de deniycem