Yagmurben 8 nisanda 12 haftalıkken bebeğim ikili tarama testi verdim hala çıkmadı.. araya bayram girdiği için olabilir mi acaba ? Neden çıkmaz, bu kadar geç çıkması normal mi ? Ben gibi başına gelen oldu mu ?
Gm1709 Yagmurben nerde verdiniz testi bir de nerden kontrol ediyorsunuz çünkü bu test sonuçları e nabıza düşmüyor grafik şeklinde doktorun önüne çıkıyor yüksek ihtimal öyle olmuş olabilir
Mochi Yagmurben çoktan çıkması gerekirdi dr unuzla konuştunuz mu? Bir de sorun görseydi sekreteri arardı sizi diye düşünüyorum ama
mekselinaa Yagmurben bende bayramdan hemen önce vermiştim ama benimki 14 günde çıktı canım belki hastane ile alakali olabilir mi