Merve7 Kızlar 18+4 haftalığım ve bugün sanki hissetmeye başladım. İnanılmaz mutluyum her an eşim karnımda tekrar hissetsem diye bekliyorum🥰 siz ilk ne zaman hissettiniz
Youngmotherr Merve7 ben ilk 15de seğirme hissettim sonra 17 de net hissettim şimdi 24+6yız kung fu yapıyor beyefendi
Amineazra Merve7 bende ilk 16-17 arasında hissetmiştim çok güzel bir duygu hiç yalnız değilsin gibi tabi büyüdükçe dışardan da gözükmesi ayrı güzel oluyor 🥰
Hmyraltnts Merve7 ilk gebeliğim 16. Haftanın başlarında hafif balık varmış gibi hissediyordum ara ara tam 17. Haftanın ilk gününde ilk vurmasını yaptı oğluyum şuan biraz sevsem oynasam hemen hareketleniyor. Çok güzel bir his rabbim herkese yaşatsın. 17+5 deyiz şuan 🥹👶🏼🤲🏻
Merve3801 Haftaya yeni girdim dün ve bugün yeni yeni hissetmeye başladım ama belirgin değil 3-4 saat bir biri vuruyor Muş hissi o kadar
BurcuArya35 Merve7 kızımda 20 haftalık falandim sanırım hissettiğimde şimdi 14+1 haftalığim sanki arada pıt diye his oluyor ama bilmiyorum bebek mi
ikbalk Merve7 18.-19. Haftalarda falandı sanırım ilk hissettiğimde, şimdi 25’iz ve durmak bilmiyoruz bazen:) hatta bu sabah 9da bi uyandık yeni yeni durduk saat başı bi kımıldanıp vuruyor:) hayırlısıyla da gelsinler inşallah 🥰
Merve7 Ozlemdemir bende ilkk gebeliğimde 20 haftalıkken hissetmiştim bu sefer bir tık erken gibi oldu ama hala heyecanla küçük o hareketleri bekliyorum
Panda09 İlk gebeliğim 💙 16-17 haftada hissetmeye başladım suan 26 haftalığı geçiğiz dışardan göründüğünde o kadar mutlu oluyorum ki sanki her dediğimi anlar gibi tepki vermesi beni aşırı mutlu ediyor canım oğlusum 🧿💙