Gurbet_krdmn Çok kararsızım hala 2 ay kaldı doğumuma ama hala karar veremedim önerilerinizi alabilirmiyim
Amineazra Gurbet_krdmn Hasan eren Enes umeyr emir Ekrem Kerem Halil selim Ömer ve Furkan isimlerini beğeniyorum :)🌿
Blm26 Bizim de bebişimiz erkek olacak ismini sancak diye düşündük. Bunun yanında Teoman , uygar , demir ismini de beğeniyorum 😇
Dilarayy Bizim cinsiyet henüz belli değil ama düşündüğümüz birkaç isim var.. Fetih bera Ali aras Muhammed Arel Uras
Gurbet_krdmn Dilarayy ben kız ismine karar vermiştim Defne Lina düşünüyordum ama işte bizimki erkek oldu ve hiç erkek ismi düşünmemiştim şuan aklımda Kerem Alparslan ve Kuzey var galiba kuzey olacak gibi :)