Alparslanim29 hayırlısı olsun,sizede çok geçmiş olsun,ben gittiğimde göstermedi bana ,ultrasyon resimini de vermedi istediğim halde,böyle bebeklerde su fazla oluyormuş,bebek büyüdükçe su arttığı için ağrı da artarmış ben kaç kez acile gittiğimde söylemişti bana