AsyaCngz55 Daha alışverişe başlamayan bizlere fikir olsun. Hangi markanın hangi ürünlerini tercih ettiniz?
Syma_07 AsyaCngz55 28 haftaliginiz genelde üni baby aldım deterjan yumuşatıcı biberon temizleyici ve sampuanini
Minis122 AsyaCngz55 26 haftaligim.15 haftada aldim.cogu seyini civilden ve bi. Normalagazadan aldim yeni dogam kiyafetlerini besiginide eleleden aldik
Azra00 AsyaCngz55 beşik ve bebek arabası harici herşey aldım diyebilirim 🤣onlara da karar verince alacağım inşallah daha 24+1 olduk
Allahkahretmesin1 AsyaCngz55 29. Haftadayım kıyafetlerimiz hazır dr.browns marka antikolik biberon aldım mamajoo marka emzik aldım tırnak makası vs eksiklerin çoğu tamamlandı sadece krem bebek yağı gibi kişisel bakım ürünlerimiz kaldı 😊
Mavisim099 Syma_07 sampuan olarak unibabyden bende bakıyorum ama 06 ay yazmıyor siz hangisinden aldiniz acaba
AsyaCngz55 Minis122 ben de 14. Haftamdayım bir sürü şey beğendim ama kıyafet alsam büyük olur mu küçük olur mu diye korkuyorum. Hep bir kararsızlık var üzerimde her şey favorilerde duruyor ☺️
Elaozer Minis122 merhaba bende elele madre anne yanı yatağını almayı düşünüyorum ama daha önce hiç alışveriş yapmadım o sayfadan ve mağazalarda da ürünleri yok acaba kalitesi nasıl memnun musunuz
Minis122 AsyaCngz55 dogacagi tarih belli ona gore alin bence hangi. Aya gelecek kac ayligi olacgi. Hesaplayin ben cok fazla buyuk kiyafet almadim yeni dogan aldim sadece dogduktan sonra. Alirim die
Minaesra AsyaCngz55 şunu diyebilirim ki 0-3 fazla tercih etmeyin çünkü gerçekten çok aşırı minnak kalıyor.. doğumda iri doğabilir ve sığmaz yani elimde o kadar eşya var 0-3 ve giydiremicem bile 🥲 3-6 ve 6-9 gibi almakta fayda var
AsyaCngz55 Azra00 ohooo erken kalkan yol alır en iyisini yapmışsınız bebek doğana kadar çok kar etmişsiniz olacaksınız☺️ giyim 0-3 ay mı aldınız 0-6 mı?
Azra00 AsyaCngz55 10 lu hastane çıkışı aldım 0-3 ay. 5 li hastane çıkışı takımı aldım 3 tane oda 0-3 ay. Kısa, uzun, sıfır kol zıbınlar aldım 0-3 ay tercih ettim bunları. yeni doğan 0-3 ay tulum aldım 3tane, ikili takımlar da genelde 3-6 ay 6-9 ay tercih ettim canım yenidoğan çok alma dedi herkes çabuk büyüyormuş bebişler.
AsyaCngz55 Minis122 benim kış bebesi ☺️ bakalım illaki alacağız bir şeyler. Annem benden önce başladı
Minis122 AsyaCngz55 kis bebesiyse canm yeni dogan herturlu olr 5 6 takim yeni dogam 5 li ↉ ay alt ust alabilirisniz zibinlarida uzun kol yada kisa kol ↉ ay 3/6 ay alabilirsin benim kizim. Kış bebesiydi ben 4 5 takim yeni dogam aldim dogduktan sonra takviye yaptim
Allahkahretmesin1 AsyaCngz55 dolabın içi tamam da henüz daha kendisi yok 😂 dolap ve araba da alındığı zaman bitecek inşallah
Minis122 AsyaCngz55 yavastan baslarsani zamanla aldiklariniz gozunu alisir alacaklarinizda kafanizda kesinlesir
3Tospikannesi AsyaCngz55 21+6 trendyoldan beşik, bebek arabası vs setini, dalinin şampuan setini, civil, Lc Waikiki ve e bebek’ten de kıyafetlerini, bebefonu ve oyuncaklarını aldık 😂 benim ihtiyaçlar kaldı geriye 🥰🧿
Hmyraltnts AsyaCngz55 Banyo setini koyacak yerim olduğu için ve uzun süre kullanımı olsun diye katlanır olanlardan almadım ty den aldım Bebek arabasını uzun araştırma sonucu yoyko ultimate tercih ettim beşiğini de uzun araştırmamla Elele madre anne yanı park beşik tercih ettim kıyafetlerinide ebebekten aldım hastane çıkışını 5li olanlardan aldım farklı farklı kıyafetleri olsun siye zaten yeni doğunca çabuk büyüyorlar 3 5 bişey yeterli oluyor. Biraz 0-3 aldım bi kaç tane 3-6 aldım yenidoğan olarak 3 5 bişe aldım. Yeterli olacağını düşünüyorum kış bebeği olacak aldıklarımla çok rahat yazı getiririz. Şimdiden ileriye dönük şeyler çok almadım kilolu mı zayıf mı nasıl yapıda olacağını bilmediğim için yaz gelince kendine göre alacağım kalan kıyafetlerini 🥰👶🏼
AsyaCngz55 Hmyraltnts çok güzel güle güle kullansın inşallah 😌 benim kızımda kış bebeği olacak. Elele madre çok çok fazla duydum herkes çok memnun umarım sizde memnun kalırsınız 😌
Hmyraltnts AsyaCngz55 Çok teşekkür ederiz. Kaç haftalıksınız? Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🥰🤲🏻