Kızlar yeni yeni başladı bu durum 27. Haftadayız normalde hiç su tüketmiyordum ama bir kaç haftadır kendime 2 L ’lik bir şişe edindim ve günlük su içmeye gayret ediyorum acaba ondan mı oldu🤔sık idrara çıkma durumu hamileliğin başından beri yaşıyorum ama idrar kaçırma yeni yeni olmaya başladı tuvalete yetişene kadar afedersiniz tutamıyorum. Doğum için falan egzersiz araştırırken kegel egzersizine rastlamıştım o idrar kaçırmayı da önlüyor doğumu da kolaylaştırıyor diyordu videoda ona başlicam ama benim gibi bu durumu yaşayan var mı bilmek isterim😥