Svgi06 Merhaba kızlar tek yumurta ikizlerine hamileyim erken dogum olucak bebekler için kıyafet seçiminiz pramitüremi oldu normal yeni dogan mı tercih ettiniz acaba 🥰
Sevvl Svgi06 kesınlıkle Prameture 35 haftalık doğum yaptım herseylerınsarktı ınsanın moralı bozuluyor sen bastan al bence canım ve benim bebelerin boyu uzun olmasına rağmen
cf__ Svgi06 0-1 ay en küçük olanlardan aldım 2 şer takım diğer kalanları 0-3 ay aldım bende kararsızım daha mı çok almalıydım diye
mrv_elvn_ Svgi06 bence kesinlikle en az üçer takım prematüre almalısınız yenidoğan kıyafeti büyük oluyo hem onlar rahat edemiyo hem de siz edemezsiniz
Svgi06 Sevvl Peki yoğun bakımda kıyafet prima herhangi bebek eşyası isteniyormu bizim çok daha erken olacak çünkü doğum daha hiç birsey almadım yavaştan başlamak istiyorum ne alacagınıda bilmiyor insan
Sevvl Svgi06 bez mendil istiyorlar koyafet yok cıplak bebekler, neden bu kadar emınsınız bir sprun öu var belki erken olmaz
Svgi06 Sevvl Ya biz tek yumurtayız aynı kesedeler en riskli olan ikiz grubundayız 32alacaz dediler durmaları riskliymiş
Sevvl Svgi06 Allah Allah evet biliyorum ama en azından 34 beklenebilir takıp altında bendede gelişim geriliği vardı hemde çok fazla ama doktorum önemli olan anne karnında ki süre gelişim durana kadar devam dedi
Svgi06 Sevvl Kordon sıkıntısı oluyormuş o haftalarda kan çalma vs o yüzden riskli beklemek ne kadar erken okadar iyi otuzda bile alına bilir ama inşallah sorun olmaz da biraz daha dururlar