mevraca bende böyle değildi ama 8 haftalık gittiğimde doktorum üzülmeyim diye bişey dememiş bir hafta sonuna tekrar kontrole çağırdığında bebeğin kalbinin durduğunu söyledi bunu sebebide kesenin düzensizliği olduğunu söylemişti kürtaj oldum sonra kızım oldu şimdi oğluma hamileyim 30 haftalık hiç üzülme herşey olacağına varır sağlıklı bir bebekse zaten büyüyor 🥹😇😇