Mercimegin_annesi06 Bebiskosuu ben çevremde eylül sareyi duymadım hiç aslında fonetik olarak eylül sena güzel evet ama sarenin de anlamını beğeniyorum kararsız kaldım yani anlayacağınız 😅😅