Serapca zehra33 bizim arkadaşlar rapor alıyordu raporlada tamam layabilirsiniz eğer ücretsiz Doğum izni sıkıntı oluyorsa
zehra33 Eehk Doğum izninde ya da resmî tatilde il dışından alabilirsiniz yalnız hafta içinde yani görevde olmanız gereken günde il dışından alamazsınız görevli olduğunuz il sınırları içinde olmanız gerektiği için oradan alabilirsiniz ancak
Minigimgeliyor Benim bildiğim de normal rapor 40 günmüş ama aşanlar oluyomuş belki maaştan düşerler öyle bi durumda araştırmak lazım. Bi de şehir dışındayken normal rapor almak sıkıntı atıyorum pazartesi okul var pazar gecesi başka bi şehirde acil servisten rapor alırsan ancak uygun oluyormuş. Yoksa pazartesi okulda olman gereken saatte gidip başka şehirde doktora görünürsen o sıkıntı. Ama heyet raporu başka şehirden alınabiliyor onda sıkıntı yok. Ücretsiz izin konusunda da doğum izni bittikten sonra toplamda 2 yıl hakkımız var istersek hepsini kullanabiliyoruz istersek az kullanıp onu da istediğimizde bozabiliyoruz. Hatta izin bittikten sonra işe başlayıp o iki yıl hakkımız bitmeden yine onu kullanmak istiyorum deyip ücretsize ayrılabiliyoruz. Maaş konusunda da memura sorun maaş yapım günlerine göre şu gün ayrıl diye uygun bi gün söyler. Sonra bi de parayı meb e geri vermek var.
Kmlc Minigimgeliyor hocam 40 günlük rapor aşılmıyor büyük ihtimal bittikten sonra heyet raporu almışlardır. Ayrıca 7 günlük rapordan sonra maaş kesintisi oluyor o da çok az bir miktar (en fazla 250 lira).
gokceist Nöbetten daha erken muaf olma durumunuz oldu mu doktordan rapor ya da yazı alıp ? Benim bel fıtığı da var çok zorlanıyorum bazen yürürken bile çok ağrı yapıyor belim sizce ben yapmalıyım?
Minigimgeliyor Kmlc ben de emin değilim hocam ama bi arkadaş aşılıyo bişey olmuyo falan demişti öyle bişey hatırlıyorum bi soruşturmak lazım bu konuyu
Minigimgeliyor Kmlc şimdi araştırdım sisteme işlenmiyormuş 40ı aşınca heyete yönlendiriliyormuşuz. Düzeltmiş olayım vesilenizle:)
Serapca zehra33 evet Doğum sonu psikolojisi diye veriliyor sanırım kadın Doğum Dr veya psikiyatr uzmanından Temin ediyorlar
Balll Sözleşmeli öğretmenlerde de durum aynı mı acaba ben de Nisanda izinin bitiyor ama ücretsiz izin sıkıntı oluyor mu
SinemAyaz dozdemir internetten okuduğum kadarıyla istediğimiz zaman alıp bozdurabiliyoruz sadece seminer dönemine gitmezsek yaz ücretini alamıyomusuz sanırım öyle bişey okumuştum
Gamzez Bende öğretmenim bir sorum olacak . 32.hafta izne ayrıldım. 40haftamı doldurdum bebeğim hala gelmedi 41.hafta için rapor almak gerekiyor mu acaba