Anneyizm Kızımm gibi olmuş😢1 yaşındayken önce gözlerine vurdu piknik tarzı yere gitmiştik eve geldikki sabah gözlerini acamıyor hemen doktora gittik polen alerjisi varmış ama kızımıj resmen gözünün her tarafı bembeyazdı göremiyordu,arkasına iyileşti sabah bir uyandımki oğlunuzu yüzü gibi olmuş bacakları ve git gide çoğaldı gitmediğimiz doktor kalmadı ben adanalıyım adanada balcalı hastanesine götürdük bütün testler yapıldı tabi git gide ilerliyordu tüm vucuduna yayıldı Allah koru yarabbim kaynayan süte düşük gibi oldu kızımın vucudu yüzü …Ve sonunda anlaşıldıki kızımın süt ve süt ürünlerine alerjisi varmış direk kestik sütü deloday verdi ve ilaç yazdı eczanedende bu durum için karışım yaptırdık Hamd olsun zamanla geçti doktorumda dedi zaten büyüdükçe bitti Şuan 12 yaşında çok hafif olursa oluyor