Zelis97 Kızlar 40 haftalık olup hâlâ doğumu bekleyenler var mı ? Acaba son adet tarihini mi yanlış biliyorum diye düşünüyorum artık çünkü ufacık bir belirti bile yok doğum için 🙄
Zelis97 Busel yaa 🥺 hayırla gelsinler inşallah canım benim yarın kontrolüm var eğer açılma veya herhangi birşey yoksa suni sancı ile doğumu başlatacağım demişti doktorum
Busel Zelis97 bana da 8 mayısa kadar beklerim dedi çarşamba randevumuz var başı kanaldaydı yumuşama var demişti perşembe günü şimdi durum ne bıkmıyorum vallahi gelmezse kendi suni ile destekleriz dedi
Zelis97 Busel suni sancı çok zor ya ilk gebeliğimde de suyum gelmişti sancım ve açılmam yoktu suni sancı verilmişti 4 saat sancı çektim çok değildi zaman dilimi ama bayağı acı vermişti
Derya_73 Yarın tam 40 hafta oluyoruz kızlar gününde gelir diyorlar da ama hala bir işaret yok Allahım yardım etsin hepimize sağlıkla doğsun inşallah
NehirK10 Derya_73 merhaba bende sizinle aynı durumdayım yarın 40 haftalık olucam Doktorunuz bir şey söyledi mi?
Derya_73 NehirK10 merhaba yarın doktora görünmeyi düşünüyorum daha hiçbir şey olmadı inşallah yarına kadar bir belirti olurda direk doğuma giderim diyorum o yüzden bu gün de beklemek istedim
Zelis97 NehirK10 merhaba canım bugün 40+3 oldum hâlâ bir belirti yok. Salı günü kontrolüm vardı açıklığıma baktığında 5 cm açıklık olduğunu söyledi eğer cuma gününe kadar gelmezse suni sancı ile doğumu başlatacak doktorum