Anneelif Merhaba annişler 29+3 günlük hamileyim. Son 1 haftadır belimde ağrı oluyor. Normal midir? Çalışan anne adayım ayakta çok kalıyorum etkisi olur mu?😔
Seydanur Senin artık ayak da kalmaman lazim.. hep şişer hem belin ağrır..benimde belim.kalcam çok ağrıdı 2 hafta cektim doktor magnezyum verdi bana.. hergun içiyorum ve ayrıca süt içiyorum ceviz yiyorum.. çok iyi geliyor tavsiye ederim