Rabia2121 37 yaşındayım 1 ay önce doğum yaptım yaşa bağlı riskte çıkmıştı doktorum amniyosentez önerdi onu bile yaptırdım ama içimde hiç kötü bir şüphe yoktu hadi dedik aklımızda soru işareti kalmasın pişman oldum desem yeri kendimi boşa strese soktum genetik doktoru bile yaş riski herkeste olan birsey sadece buna dayanarak amniyosentez yaptırmak saçma demişti şükür bebeğim sağlıklı sana da tavsiyem hiç kafanı karıştırma rahat ol inan bebeğin sağlıklı hicbirsey yok hamileliginin keyfini çıkar