Ozgekosek bende daha 8 haftalıkken çıkmam gerekti bi riskim yoktu 6 saat otobüs yolculuğu yaptım ama her molada mola bitene kadar sürekli yürüdüm kan akışı olması için daha sonrada 2 saatte özel araçla yaptım yanı toplam 8 saat geldikten sonrada öyle biraz yürüyüp hemen uzandım dinlendim Allah a şükür bişey olmadı yinede, doktorunuza, danışın