Falancahanim Merhaba kızlar 🌺bugün uygulamaya göre adetim 2 gün geçti. Bu testi eşim almış pek iyi olmadığını okudum teste göre pozitif 4+4 uygulamaya göre ama hiç belirtim yok
Yenibirannee Falancahanim belirtilerin olmamasi cok normal benim 2 gebeligimde de 7-8. Haftalarda başladı mide bulantim yada herhangi bir belirtilerim. Hayırlı olsun 🌸
Falancahanim Youngmotherr Bir de awox marka erken gebelik vardı onu da yaptım çizgi silik olarak çıktı. Şuan emin gibiyim ama korkuyorum bi boş gebeliğim oldu
Falancahanim Yenibirannee Geçen hafta aşırı mide bulantısı yaşadım normalde midesi bulanan biri değilim hatta belirtileri erken buldum ☺️ sol kasığımda batma oluyor ara ara
mervegrk Adet gecikmiş, idrar testi de net pozitif 🌸 kan vererek güzel haberi alırsınız inşallah beklemeyin derim :)
Falancahanim nazsimaova Yaaa 🥰inşallah benimki de vardır net olarak kan vermeyi birkaç gün sonra düşünüyorum
Deletedmom_103 Falancahanim bende bebe time ile öğrendim hemde daha net çizgiyle aynı idrar kabından erken gebelik testi yaptım o daha silikti kan verip kesinleştirin hayırlı olsun 🌺
Falancahanim Deletedmom_103 Çok sevindim :) bu marka güvenilir olmayabilir diye okudum ondan tedirgin oldum inşallah bu kez sağlıklı olur gebeliğim 🌺
Deletedmom_103 Falancahanim siz yinede yarın kan verip kesinleştirin sağlık ocağından takibi yapabilirsiniz genelde 2 günde bir diyolar ben 4 günde bir verdim
Falancahanim Deletedmom_103 Açıkçası kimyasal vs olursa diye de korkuyorum aklıma getirmeyeyim diyorum ama adetin tam 7 gün geçmesini beklemeyi düşünüyorum 🥲