esraEb tubimom evet evet benim de öyle. Dolanınca duruyor iki dakika uzanayım diyorum kavga kıyamet kopuyor 😄
Ao526- esraEb Bazen ne tarafta olduğu bariz belli oluyor bende çok dürtüklüyorum 😂 gecesine intikam 🤪 Ay öyle vallahi hareketlerinden şikayetçi değilim sağlıklı olsun kıpırdansın 😍 Sağlıkla kavuşalım bebişlerimize 😍
esraEb Ao526- benim de öyle. Göbeğimin bi tarafı tümsekli oluyor bazen 🙈çok değişik ama bir o kadar da tatliş bi duygu. 🥰
Minis122 esraEb benim bebisde ayni gece gundur hep hareletli. Gece henuz uyanmadim vurmasina ama soddetli vuruyor 26 hagtalik.oldu elimdem gelse yirtip cikacak simdiden. Erkek benimde
esraEb Minis122 hahaha aynen öyle 🙈 dışarıdan da görünüyor karnımdaki hareketlenme. Bazen bi yere toplanıyor garip bi görüntü oluyor ama her hali çok güzel 🥰🤗
esraEb Esra1139 inşallah uslu olurlar yoksa canımıza okuyacak bunlar 🙈diğer yandan da hareket edince çok mutlu oluyroum ama bazen ciddi ağrı yapıyor ve dayanamıyorum o zaman ve korkuyorum 😤😞
pembemor25 esraEb 20 haftalık olacağım o kadar net hissediyorum ki hareketlerini gerçekten bi ara çok hareket etmesinden bende korktum acaba bişry oldu da çırpınıyor mu dedim ama sanmıyorum normaldir 🤣
esraEb pembemor25 aynen öyle ben de ondan korkuyorum. 😄 bazen ciddi ciddi hiç durmuyor ben bu halimle o tempoya dayanamam minnacık bedeniyle cirit atıyor içerde 😄
siyahinciii Haftanın içindeyim tek yumurta ikizi beyefendiler ile daha hareketlerini hissetmiyorum bir cennet kuşumdan sonra normal mi bu
esraEb siyahinciii ben de o haftada hissetmiştim. İkizde bi fark olur mu bilemedim ama normaldir. Yaklaşık herkes bu haftalarda hissediyor. Ben de çok tedirgin olmuştum 18. Haftada sordum doktoruma bu haftadan itibaren hareketler başlar. Normal dedi gecikmesi.