Ayse6616 Yok hiçbir şey olmaz ben 7. Haftadan 20. Haftaya kadar kullandım. Doktorum da kullan, dedi. Detaylı ultrasona da girdim hiçbir sıkıntı çıkmadı. Ama bence 4 mg olanını kullanın. Zaten bu ilacın ücretini devlet hiç karşılamıyor. Kendiniz direkt 4mg alabilirsiniz o da geçirir bence.