Deletedmom_69 benim de çok oluyor karnım patlıcak gibi oluyor nefes alamıyorum sürekli soda içip duruyorum , yemek yemeye korkuyorum vallahi , süt falan içemiyorum içtiğim an balon gibi şişiyorum gaz yapacak yiyeceklerden kaçınarak önlem almamız gerekiyor sanırım :(