Buse1005 32 haftada izne ayrilirken nasıl ilerliyor süreç sızın yaptığınız herhangi bir sey var mi başvuru vs tarzında
Deletedmom_52 Buse1005 yo zaten devlet tarafından verilen bir hak olduğu için herhangi bir beyana gerek yok aksine 32den sonra çalışacaksan doktordan çalışabilir raporu alıyorsun onu veriyorsun ♥️
Puhu_ishak Buse1005 37 de izne ayrılacağım o nedenle rapor aldım ama 32+0 da izne ayrilacaksaniz çalışamaz raporu alınması gerekli diye biliyorum