32 haftadayım hiç bırakamadım malesef. Bi ara günde iki tane içmeyr basladım sonra artmıstı yine istemsizce. Ama şuan öyle bi grip olmuşum ki bırak sigarayı hiçbi sey yiyemiyorum yataktan cıkamıyorum öksürük balgam bogazda yanma, o yüzden 2 gündür sigara da içmiyorum aklıma da gelmiyor insallah geri içmem iyilesince.. çok iyi anlıyorum içtiginde bırakılmıyor kolayca üzülüyoruz elbette ama azaltmayla insallah son bulur