denizimsii12
denizimsii12 öncelikle sana hakaret etmedim. Başkalarının postlarıyla benimkini karıştırma önce doğru oku, sonra doğru yaz. Diğer cümlen için ise cipsle sigarayı aynı kefeye koyman akıl almaz. Sigara bir zehir arkadaşlar, lütfen cipsle falan kıyaslamayın. Cips de zararlı evet, benim ne yaptığımı soruyorsan canım cips istediğinde 1 lokma aldım yedim, kola istediğinde 1 yudum içtim. Nefsim körelsin diye. Eskiden yediğimiz zararlı alışkanlıklar hepimizin var, kaç yaşına gelmiş insanlarız artık çocuğumuz doğacak, irademizi kontrol edebilir yaştayız. Kimine zor kimine çok daha zor olabilir. Ama sigarayı savunmayınız. Su yoruma okeyim, ben şöyle yaptim bıraktım, bu yöntemi denedim bıraktım yorumu tamam. Ama ben günde şu kadar içiyorum ilk çocuğumda bu kadar içtim bi şey olmadı yorumları gerçekten gunah. Siz bilirsiniz sizin hayatınız. Ben tanımam etmem seni. Aklından az bile olsa bırakmanı destekleyecek bir şey geçirmeni sagladiysam mutlu olurum sadece bu kadar