Pemberuya hamilelik sonuna kadar ama benimki farklı bişey ya sizi korkutmak istememe ben 6 aylıktım trombosit düşük çıktı sonra bana kanser teşhisi konuldu kan kanseriymişim sonra beni kanser doktoruna yönlendirdiler o sırada görümcemin düğünü vardı Türkiye’de gidemedim bu olay bi iki hafta içinde oldu eşimde gitmişti Türkiye’ye çok kötüydü kanser doktorundan randevu alana kadar ağlamaktan telef ettik kendimizi annem ben babam . Sonra doktora gittiğimde ağlıyorum sonuçları gösterdim normal hamilelerin yüzde bilmem kaçında olurmuş oda bana denk geldi riskli hamilelik diye geçti kayıtlara doğuma kadar her hafta kan testi işe talip edildi son hafta yükseldi normal doğum yaptım yükselmeydi mecburi sezeryan olacaktım . O yüzden doktorun salaklığı Dicm .