beniminikuzum08 tesekkur ederim canım ,benim durum biraz karışık 4 kaybım var ve bejim korkudan şekerim çıktığına eminim ,ben 5.hamileligimde 10.haftamda şeker yüklemesini kendim istedim açlık 82 1.saat 231 2.saat 57 çıktı benim şeker ani bir şekilde düşüyor ve sürekli diyet ile devam ettim şimdi yine hamileyim yukleme yaptirmayacagim evde kendim ölçüyorum dikkat ediyorum yediklerime yine de az az sık sık yiyorum hastaneye gidince değerler oynuyor dengede durmuyor malesef korkudan kaynaklı ,doktorum doğumdan sonra kalır demişti ama hamdolsun geçmişti 3 sene sonra tekrar hamile kaldım kızımdan sonra şimdi yine denegesizlik yaşıyorum