Fhryhsn canım geçmiş olsun bendede 3 haftadır bir kaşıntı var 15 haftalık hamileyim şu an . Sadece gece kaşıntısı oluyor uyduktan bir iki saat sonra başlıyor ve kabarıyor böcek ısırığı gibi sabaha geçiyor hiç bişey olmamış gibi doktor kurdeşen dedi ama hala geçmedi ALlerset 10mg kullanıyorum kan testinde alerji hafif yüksek çıktı. acaba enzimlerle alakası var mıdır? Doktorlarda çok bilmiyor araştırmıyor