aysuyenihayat Kızlar 34. Haftanın içindeyiz 34+2. Burda birçok kişiden bu haftalarda ya da daha öncelerinde göğüslerinden süt geldiğini okumuştum. Bende daha böyle bişey hiç olmadı olmaması normal mi herkeste oluyo mu bu?
Alya09 aysuyenihayat herkeste olmuyormuş canım 35 haftanın içindeyim çok fena sütüm akıyor erken doğuö ihtimalimde var ne olacal bilmiyorum
Strawverry aysuyenihayat benimki 30 haftalikken geliyordu ve arada hala geliyor 10 mayıs da kontrolum var 34 haftalik oldum bakalım doktorum ne dicek
babysevgi aysuyenihayat herkeste olmuyor benm ilk gebeliğimde hiç gelmedi doğum yaptım geldi şuanda da 35. Haftadayım yine gelmedi . Normal yani hatta bana göre iyi bişey