Yazmelegi_ Zezegamze normalde kahve sevmem ama Türk kahvesi günde bir fincan içiyorum hamilelikte aşık oldum sanki 😁😁
Youngmotherr Zezegamze hiç içen biri değildim hamileliğimden bu yana türk kahvesi tiryakisi oldum 😂 oğluşum sevmiyor galiba her içtiğimde bulantı yapıyor artık
Dolphin16 Zezegamze nescafe olmazsa olmazım bi bardak kafeinsiz içmiştim . Türk kahvesi sevmem ama hamileyken telvesini bile yerdim bu çocuk kara doğacak derlerdi 🤣🤣🤣
Zynpgkcy9 Bana eşim izin vermiyordu zararlı diyordu aslında günde 1 fincan Türk kahvesi bebegin beyin gelişimine faydalıymıs bunu ögrendigimizden belli içiyorum günde 1 fincan☺️ önceden kahve aşığı biriydim az geliyor bana ☺️🤣
Bebiskosuu Çooook seviyorum bir fincan da bırakmaya çalışıyorum ama bazen 2de oluyor çayı sınırlıyorum o günlerde bir parça bitter ile hayat çok güzel oluyo o an 😍😂