Fndylmz03 12 haftada 2 li tarama yaptırdık doktoruma görüştüm az riskli dedi ne demek istedi bilginiz var mı kızlar. Detaylı daha görüşemedim sizin sonuçlar nasıldı
Omermomm_ Fndylmz03 canım bana da 2.6 dedi sınırda dedi 3lü taramam temiz çıktı sende 3lü taramanı bekle