Kızlar normalde benim adetimin bugun bitmesi lazimken yeni başladı.Yarin doktora gideceğim infertiliteye 3 senedir ikinci cocuk icin uğraşıyoruz. Adetliyken gitsem tedavi olunabilir demi. Klomen kullandık bi sefer o da ise yaramadı eşimin sprem değerleri düşükmüş onun içinde yarin gideceğiz. Yanı regl olmam engel oluşturur mu muaneye