Kucukpandisko Günaydın kızlar ben normalde zaten geceleri uyuyamayan bir insanım ama son zamanlarda gündüzleri de uyuyamıyorum uyku problemi yaşıyorum piskolojim az bir şey olsun çökmüş 😂 nefes darlığı da yaşıyorum aynı zamanda … benimle haftası aynı olanlar veya benden sonra olanlar siz ne durumdasınız uykusuzluğunuz var mı ne yapabilirim
Busenurata Kucukpandisko uyku diye birşey kalmadı yattığım hiçbir şekilde rahat edemiyorum 1saat aralıksız uyuyorsam muhakkak 1saat sınrw sonra uyanıyorum 34.haftadayım 5-6gündürde sırt ağrılarım başladı normal diyorlar artık ama bilemiyorum
Cey53 Kucukpandisko bu benim galiba evet evet bu benim 🙈😂 uykular haram olduu resmen bende de 33den beri aynı sorun var cokkk uykum var ama asla uyuyamiyorum
Strawverry Kucukpandisko şuan 32+4oldum 1 aydir gecenuykusu bitti bende sırt ağrısı bel agrisi şuan sancılarım var iyice düzenim bozuldu gündüzleri de yatamiyorm gece kuşu oldum çıktım 😅
Merveftm Kucukpandisko kuzum o oluyor sanırım. Normalde sabaha kadar otururum. 28 den beri ister 4-5 te yatayım sabah 8 -9 da ayaktayım asla yatamiyorum .Simdide 12 dedin mi ayakta uyuyorum bünyede şaşırdı artık 😂
Lilyumfokimum Zaten uykulu biri değilim ama 33-36 arası resmen hiç uyuyamadım. Şimdi biraz biraz uyku bastırıyor bende şaşırıyorum ama ağrılardan uyumakta yine zorlanıyorum :)
Kucukpandisko Lilyumfokimum hiç bir şekilde uyuyamıyorum uykum olduğu halde rezil gibi kıvranıyorum sanki uyku yömümü bulamıyorum gibi bir şey… şu an uykusuzluktan geberiyorum o kadar uykum var ki ama hala uyuyamıyorum Psikolojin nasıldı
Kucukpandisko Busenurata ya uykum var ama uyuyamıyorum ağrı dağında değil sanki uyku yonum bulunmuyor
Lilyumfokimum Kucukpandisko canım uykusuzluk hormonlar etkiliyor tabi benm paikolojim çok dengesiz bir iyiyim bi çok gerginim
Sadiyes Ay tek değilmisimmmm aynı ben de sağa sola dönmek zaten dert. Şu bel ve karın destek yastıklarım var onlar biraz uykuya dalana kadar rahatlatsa da hep aynı yönde yatınca vcudum ağrıyor. Döneyim diyorum 3 manevrada ancak öteki tarafa dönüyorum bidaha uykuya dalmaya çalışıyorum. Zor cidden.
Kucukpandisko Sadiyes yok öyle ağrı sorunum rahat rahat kıvranıyorum 😒 fakat uykum olduğu halde gelmiyor 😭
catty Ben de 34+3 teyim birkaç haftadır uykusuzluğum azaldı 30 dan 32-33 e kadar gece 6-7 defa kalkıyordum bide işe gidiyorum düşün 🤦♀️ Şuan gece 2 ama yatmadan önce su içme en az 1-1,5 saat önce kes farkı göreceksin
Tugbaakcy Kucukpandisko assssla uyuyamıyorum 2 3 saat kesik kesik dalıyorum gün içinde enerjiğim akşam uykusuzluktan ölsemde uyuyamıyorum 🤦🏻♀️ gözümü kapayınca kaçıyor. Depremden dolayı da bi nevi böyleyim ama tam düzene sokuyorum uykumu derken kesik kesik yine geceleri kalkıyorum şimdilerde yeni icadım da sağa yatsam bacağım tutuluyo sola yatsam sol tutuluyor🥲 hasssretim 3 aydır uykuya hasret🥲
ozi086 Kucukpandisko uyku denirse uyuduğum eğer uyuyorum 😬 yarım saatte bir hangi tarafıma yattıysam o tarafım uyuştuğu yada çişim geldiği için sürekli uyanıyorum. Çalıştığım için gündüz uyuma şansım yok. 37 ye kadar çalışırım diyordum ama dayanamıyorum artık çıkıcam izne
ikibebeanasi Kucukpandisko ben de 34+1im. Ama fazla uyuyamıyorum akşam erken yatsam bile gece 3-4 saat ayaktayım gündüz uykum hiç yok. Dönerken yatarken çok zorlanmaya başladım,nefes problemim de var dediğiniz gibi. Ancak sanırım ben aşırı heycan yaptım ondan uykum bozuldu. Heycandan çok dağılıyor uykum sürekli bi düşünme hali gece bile kendimi bu forumda buluyorum 😃