Turas Merhaba kızlar Çin takviminden cocuklarınızın cınsıyetıne baktınız mı ? Sizce dogrumu ? Hepınıze sevgıler 😇
dml33 Turas ilkinde tutmustu bunda daha belli deil cinsiyet :) bide iki sitede baktim ben biri erkek biri kiz diyo :))
Kubkub Ben baktım tuttu, kime baktıysam da tuttu. Ama doğru bakmak önemli. Ocak ya da şubatta doğduysanız kendi yaşınıza 2 eklemeniz gerekiyo, diğer ayalrda doğduysanız 1 eklemeniz gerekiyo. Ama %100 herkesinki tutcak diye bişey yok. Allah ne nasip ederse o olur, sadece çoğunlukla doğru çıkıyor bunun bilincinde olmak lazım.
Yldzzyldzz Kubkub sonra napcaz peki ağustosta doğdm 1 ekledm 28+1 =29 sonra napcaz 😀 internette iki farklı sitede baktm biri kız biri erkek dedi bi yöntemi varsa kendim hesaplayaym 🤣
Vandb Cin takvimi rus takvimi eski yontemler hepsinde kiz diyordu 16. Haftada doktorum kesin erkek dedi 😂
Zehra__aker deletedmom351 merhaba eda hanim size bi sorum olacak drgunel yagubova kontrolunde mi ilerlediniz ve doguma girdimi acaba
aslhnyz Bende çin,rus vb tüm takvimlerde erkek diyordu erkek çıktı ama bu güvenilir bir yöntem değil tabi
Zehra__aker deletedmom351 peki memnun kaldiniz mi normal dogummu yaptiniz cok dikis atildimi bilgilendirirseniz sevinirim tesekur ederim
deletedmom351 Zehra__aker Çok memnunum çok iyi bi doktor normal yapamadım sancım gelmediği için maalesef ama bir ara gitti diye duydum hala burda mı bilmiyorum
Kubkub Yldzzyldzz şimdi hangi ayda hamile kaldığını hesapla. Çin takvimi tablosunda 29 ve hamgi ayda hamile kaldıysan onun kesiştiği yere bak canım. Google a çin takvimi yazınca çıkıyo o tablo.