Merhaba anneler ve anne adayları 🌸 Bu benim ikinci hamileliğim ama berbat geçiyor dün mide ağrısından acillik oldum yerlerde kıvrandım akşam üstü de kustum bu sabah da bulantı bulantı ilaç bile içemedim üstüne grip oldum ölüyorum evde 20 aylık bebem var bana ne iyi gelir nolur bilen söylesin mahvoldum