Neslihnharmanc benim 2 gün önce kan testimde çıkmamıştı gebelik testlerimde negatifti o yüzden enfeksiyon için ilaç başlandı enfeksiyon baya artmış baş dönmesi felan yapıcak kadar bu yüzden içiyordum ama sabah testte ikinci çizgiyi silikte olsa görünce içmedim bugün hiç çarşamba randevum var bakalım o zamana kadar sabır edicem artık Rabbım varsada bir problem olmadan şu enfeksiyonu anlatmayı nasip eder inşallah