anneadayi__ Kızlar günaydın minik bir parça ile pembemsi kana oldu hafif kahverengilikte var 6 haftalık doktora gitmelimiyim hemen
Nurdan11_ anneadayi__ hemen gitmelisim canım. Gebelikte kanama pek normal değil yerleşme kanaması da olabilir ama bence gitmelisin
Vizyondakianne Benim daha fazla geldi 6.haftamda gttim bebek iyi dedi.yat dinlen yormucan knfini dediler
Baby07 Mutlaka doktora git canım. Büyük ihtimal yerlesme kanamasidir. Allahim sağlıklı sıhhatli kucağına almayı da nasip etsin ❤️