Ecemakkuzu çalışan hamile anne izne çıktığında maaş alıyor mu? Süreç nasil bu süreçte olan arkadaşlar yazabilirler mi rica etsem 🥰🙏
SedaAnne Ecemakkuzu maaş almıyorsunuz, raporlu olacağınız için rapor ücreti SGK tarafından verilecek.
Puhu_ishak Ecemakkuzu o şirket insiyatifinde, benim şirketin tam maaşımı ödeyecek SGK’dan gelen parayı ben şirkete aktaracagim yani izin süresince tam maaş alacağım bu konuyu firmanizin insan kaynakları ile görüşebilirsiniz
Gumus25 Ecemakkuzu genelde iki parça olarak yatiyor. doğumdan sonra ilk kısım rapor bitince de ikinci kısım şeklinde. Ama bazı kişilere her ay da yatabiliyor galiba burada bazı yorumlarda görmüştüm