Dilosege tabiki bi takım riskler söylenicek doktor tarafından hepde hersey normal de dememeli doktor ama dozunu çok kaçırıyolar bazen bende kilom yüksek biraz hamileliğimin basından beri tansiyonun yükselicek senin bebeği alabiliriz heran diyodu ya şimdiye kafar 10 un üzerine çıkmadı tansiyonum allaha şükür 12-13 leri bi görürsem riskli sayarım belki kendimi