Kayra07 Bu durumu bir sonraki kontrolünüzde doktorunuzla görüşün
Doğum şekli , alıcağınız anestezi ve girecek ekip etken olabiliyor
Benim daha önce arkadaşlarımın eşleri girdi
İlk doğumumda acemilikden ben istememişdim
Ama bunda kesinlikle istiyorum
Umarım hayırlısı olur 🌷🌷