Htckbra0716 Kızlaar ve o gün geldiii. Son 42 gün kaldı ver bebiş doğdu butonumuz geldi. Sizde durumlar nasıl 🥰🥰
Gebeanne45 Dilsay ağırlaştım bende aynı 🥺 kaburgalarıma doğru deşer gibi tekmeler yiyorum çoğu zaman 😂
Gebeanne45 Dilsay canımmm bebiş kaburgamdan orta taraflara geçti dün geceden beridir böyle kanala mı yerleşiyor yavaş yavaş acaba diyorum sende durumlar ne ? Normalde tekmeleri mideme mideme vuruyordu aşırı yukardaydı şimdi ortaya geçti