Zeynepikranur Nazugrak16 ayy küçük tospik sağlıkli doğusunda benimde hiç karnım yok mesele yaptım kendi kendime ama sağlıklı olsunlar ya♥️
Zeynepikranur Esranurdenizz insallah canım ben ilk gebeligimde yaşadım valla akla ne gelirse sadece bir dede iki dede gobusum çıkmadı😃♥️
Zeynepikranur Kubraaaahh aynen canım sağlıklı olsunlar göbeğin pek önemi yok kilo boy normalse sikinti yok
1minigin_annesii Busraakay_26 bende öyle yaa hayatta bir kez gördüğüm insanlar soruyor 38 haftalık diyorum ama kimse 33 haftalık olduğuma inanmıyor 🤣🤣