TugSozTan Ayrıntıları bilemezsin, bu işin evli kaldığı süre ile ilgisi yok, yanlış biliyorum demekki de sende inat ettin anlaşmalı 2 yıl sürdü diyorsun. 1 yılı doldurmamış evliler anlaşmalı dava açamaz tek Şart budur isterse 40 yıllık evli olsun tek celsede bile biter. Tekrar söylüyorum taraflar biz biraz daha süre istiyoruz dedilerse anlaşmalı öyle uzar ama hakim uzatmaz bilmem anlatabiliyor muyum, çekişmeli de dava uzar hakim düşünür toplanan delillere bakar. Tamam de geç hala daha ısrar ediyorsun bir şey bilmesem konuşmam. Demekki annen baban ya süre istedi, ya taraflardan biri duruşmaya gitmedi, Ya da protokolde eksiklikler vardı tüm her şey tamam olduysa ilk celsede hakim boşar. Tebliğ bile geç almış olabilirler. Ya da her şey tamamdır bu fetö zamanı olaylara Ya da pandemiye denk gelmiştir ondan uzamıştır. Ama hiçbir anlaşmalı başka bir durum yoksa iki yılı bulmaz.