Miniklerimmm Günaydın hamişler Hastane için çantalarınızı kaçıncı haftada hazırladınız yada hazırlayacaksınız bazen erken gelen bebişler görüyorum erken hazırlansa valizin içinde bekleyecek yıkanmış temiz kıyafetler hoş olmayacak geç hazırlansa acil bir durumda sıkıntı olcak fikirlerinizi alabilirmiyim☺️💕
Deletedmom434 Miniklerimmm Ben 34. Haftamda hazırladım 36. Haftada da doğum yaptım.. 30. Haftalardan sonra yavaş yavaş hazırlayabilirsin
Gulsenagc Miniklerimmm ben daha hazırlamadım 33+4 teyim beşiğini aldım bir de ivir zıvır şeylerini almıştım tam alışverişi yarın yapicam 34 haftada çantamı hazırlıcam
Esmus 32 de hazırladım ben, hatta arabada falan taşımayı planlıyorum 34 bitti ne olur ne olmaz. Ablamın hasır değildi 33 te dogum yaptı, o gün alındı geceliği, hastane çıkışı, yıkamaya bile fırsat olmadı.
ZeynepEdaa Ben 32 ci haftamdayim dolabinin gelmesini bekledim esyalarini yikamak icin.dun geldi dolabimiz çok şükür hafta sonu deterjan alip yikiycam inşallah kıyafetlerini utuleyip hem dolaba yerlestiricem hem cantasini hazirliycam 30 dan sonra yapilmali çokta ertelenmemeli bence
EsraKaraku 30+3 haftalığız 33 haftalıkken kıyafetlerini yıkıcam nerden baksanız 5-6 makina yıkanacak var kuruyup ütülenmesi 4-5 günü bulur 34 haftada da çantamı hazırlayıp koyucam bence en ideali 😊
aysess Bende valizde kalmasını çok istemediğim için 35. De tamamlayıp koycam herşeyi. Şuan 31+5 deyim. Eksikleri alırım bir kaç hafta içinde.
aslhnyz Ben 29dayım şifonyer yaptırmıştım bebeğime yeni geldi önümüzdeki hafta yıkayıp çekmecesine yerleştirsem sonra da 34-35 haftalarda hazırlasam diyorum ama iyi mi sizce ?