Kızlar hep derdim bende doğum hikayemi anlatırmıyım acaba diye çok şükür nasip oldu.🙏Bayram sabahı namaz kılmak için kalktığımda kanamam olduğunu farkettim hemen devlet hastanesine gittik malum kendi hastanemde icap doktorum gelemem doğum yaparsan hastaneye risk alamam sezeryanla alalım demişti (ayrıca bebeğimde kordon dolanması olduğunu söylemişlerdi).Ayrıyetten tıp merkezine gidiyordum ve ortada nöbetçi doktorum yoktu .Arife gününden bir gün önce bende sancım olursa diye düşünüp içimden nedense hep normal doğumu gerçekleşmesini beklemek geliyordu ve öyle de yapıp beklemeyi tercih etmiştim.Neyse hastaneye gittiğimizde 2 cm açılmam olduğunu söylediler.Daha sonra çam sakuraya sevk ettiler muayene edip 4 cm açılma var ve 4 saat yürü gel dediler öylede yaptım.tekrar muayene girdiğimde açılma 2 var 3 yok dediler tekrar yürü gel dediler aynı şekilde bir dört saat daha devam ettik en sonunda akşam 6 da açılma yok diyip eve gönderdiler .Eve giderken hafif ağrılarım olduğunu farkettim akşam 11 gibi tekrar çam sakuraya gittik yine bişey yok dediler tabi benim moralim kalmadı ve yorulmuştum artık.eşim evimiz uzak olduğu için arabada kalalım hastane bahçesinde dedi ama gelen sancılarla araba da baş etmek hiçte kolay değildi eve gitmek istediğimi söyledim.Annem de ağrı şiddeti artinca gece 2 de özel başka hastaneye gidelim dedi iyiki de öyle yapmışız.ebe muayene etti ve 7 cm dedi .ben şok ve sevinç içinde ağlamaya başladım .1 -2saate doğurursun deyince acayip mutlu oldum gerçekten doğum bir moral işi ebenin dediği hareketleri yapmaya başladım pilates topu sancıların karşılanmasında bana çok iyi geldi.Sancılar geldikçe sakin kalmaya ve dua etmeye çalıştım heran bide sokaktaki hayvanlarında sesiz sedasız doğurduğunu ve zor durumda olan insanların doğumunu düşünüp kendimi teselli etmeye çalıştım.Sonra doğumum başladı bi kaç ıkınmayla mucizeme kavuştum inanın doğduktan sonra ne ağrı ne bişey hiç bişey hissetmiyorsunuz sadece sabırlı olmak gerekiyor.Şimdi kızım 10 günlük rabbim herkese kolay doğum nasip etsin evlatlarına sağlık sıhhat nasip eylesin 🌸🙏