Meryem-k çok geçmiş olsun. Kızımda 11 günlükken yoğun bakıma girdi. Başta üst solunum yoku enfeksiyonu dediler. Sonra covid olduğunu öğrendik. 8 gün kaldı. Çok zor bir durum. Allah kimseye yaşatmasın. Ama minicik bedenleri öyle güçlü ki. İnşallah sizin bebeğinizde atlatıp tez vakitte çıkar. Erken fark edilmesi iyi bişey. Öyle olunca hastalık ilerlemiyor. Antibiyotik tedavisi de 7 gün falan sürüyor. Hemen çıkarıyorlar. O zaman başka bir kadın daha vardı mesela. Geç getirmiş hastaneye. 1 aydır yoğun bakımdaymış bebeği. Geç kalındığı için. O yüzden üzülmeyin. İnşallah çabucak iyileşir çıkar