Rabbiminmucizesi 21+4haftatligiz 3 gündür boğaz ağrısı gıcık ve kuru öksürük var riskli gebeligim var doktoruma Çarşamba günü gidicem sormak istedim ne yapabilirim başına gelen hamileyken ne gibi şeyler yaptı kızlar ❗acil❗kızlar
Maras46konya-00 Rabbiminmucizesi vala başıma gelmedi sadece boğaz ağrısı vardı bende kendi kendime geçti birkaç gün önce doktor bana hasta olma dikkat et dedi ilaçlar bebeğe zarar olduğu için belki de. O yüzden çok dikkat edilmesi gerek doktora git bence gebe olduğunu riskli olduğunu fln da söyle
Rabbiminmucizesi Maras46konya-00 doktorumda bana maskesiz gezme dedi ben zaten evde lavaboya kalkabiliyorum sadece gerisi yasak kanamam olduğu için 2 gündür kuru öksürük tebelleş oldu zencefil bal tüketiyorum ama aklıma başka bir şey gelmiyor doktora Çarşamba günü gidicem diye de sormadım aklıma buraya yazmak geçti ondan çok teşekkür ederim Rabbim cümlemize sağlıkla sonuna kadar evlatlarımızı kucaklarimiza almayı nasip etsin 🤲aminnn ecmain