Kızlar cok arastırdım ama yine bir adım atamadım 😅
Yenıdogan da ilk 6 ay ani bebek ölümleri fazla oluyor
Bu nedenle yorgan battaniye vs. Kullanmak istemiyorum. Uyku tulumu arastırmaya basladım
⭐️ E-bebekte olan 1 model var kundak
sanırım sadece 50cm
İçinmiş ve fazla dar oldugundan kullanamadıklarını soyluyor anneler .
⭐️Owli markasının Tasarım ödülü almış bir tulumu var , oda yenidoğan kullanımı olarak rahtsız ediciymiş kumaşın hepsi boynuna toplanıyormus bebegın
⭐️Son olarak trendyolda buldum müslin kumaştan oda tasarım olarak yine bebekler için uygun olmadıgını yazmıs anneler( boynunun hemen altında fermuar batıyor vs)
Siz nasıl yapacaksınız ? Plan nedirr plan 😄