mhtp18 Esngr sorma benım de doktorum ankaraya gidiyor pzt gunune kadar yok 39+1 im hep dogurmak isterken sımdı pzt gunune kadar beklemek istiyorum moralim cok bozuk yanı en kritik günlerdeyim
asminko345 Oznurdeniz Bizimde 33 haftalık daha dönmedi doktorum döner gözüyle bakmıyor bacakları uzun olduğu için 🧐 Boyu kaç acaba bebeğinizin ? Yada dönmemesin sebebi var mı ?
Brvntncy Oznurdeniz evet canm nişan hadi hayrlı doğmlar kolay doğmlar olsn inşallah benmde geldi bekliyorm öyle 💁🏻♀️
Oznurdeniz Brvntncy amin inşallah size de ben de bekliyorum şuan sancı fln bişe yok başka bi belirti yok
Oznurdeniz asminko345 neden dönmedi diye bişe söylemıyolar ama son haftalarda çok düşük ihtimal oluyo dönmesi 50 cm civarı
Brvntncy Oznurdeniz benmde sancım yok ama belim hafiften agrıyo bakalm artk hayrlısı olsn hepmz hakkmda 🤗
Oznurdeniz Zeynozeyyo geceleri ağrım oluyo dün akşam da vardı sabah nişanım geldı sanırım ama şuan ağrı yok