12 haftalıkken az bir kahverengiyle karışık kanamam oldu acile gittim kanama vs göremedi, progestan verdi ve iğne sonrasında düzeldi. 13 haftalıkken tam bir hafta sonra aynı gün yine kanamam oldu yine acile gittim herşey yolunda kanama göremiyorum progestana devam et dedi hala akıntıyla beraber az az gelen bir kanama söz konusu başına böyle bir şey gelip sorunsuz çocuğunu kucağına alan var mı korkuyorum